sábado, 24 de noviembre de 2007

Una gilet és eròtica?

Estava anunciat, que ningú pugui pensar que em passa alguna cosa, no … no, no passa pas res, sols que he canviat una mica més el meu perfil, de cabells llargs a cabells molt curs, i ara afaitada brutal, sí ... ara tinc el cap com una bola de billar. (per mostra un boto)

Es una sensació una mica especial això de posar-se sabó amb la brotxa a tot el cap, i més quant comencés a passejar la gilet mirant al mirall, el tacte dels dits tenen molta importància, per ells se sap quina par no esta rasurada del tot.

Per fer aquesta operació és millor estar quasi nu, tens més llibertat de moviment i no tens preocupació d´embrutar res.

No creia pas que el cabell pogués fer d´aïllant tèrmic i que el fred i l´humitat donessin molèsties i que t´obliguessin a portar alguna cosa que abrigues una mica.

Que serà, boina, gorra o barret? Dons n´ho se, ja veurem, potser que em posi una pinta amb mantellina, de totes maneres alguna cosa faré al respecta, no tinc ganes d´anar arrupit per el carrer.
Per cert, a que estic monu?

3 comentarios:

Maite dijo...

Si, Joan, estàs guapo també, sempre ets interesant.
Pero els cabells llargs i la barba et donaven un aire més bohemi, en canvi ara tens un aire mes modern (està de moda rapar-se el cap).
De les dues maneres, segueixes sent tu, com et vaig dir l'altre dia, encantador.

Joana dijo...

M'has deixat sense paraules! a mi!.

zel dijo...

I...això és una promesa? Una juguesca? Un canvi de look?

Jejeje, estàs guapo, jo hi estic acostumada, el meu fill petit de tant en tant es rapa (diu que no vol anar a la perruq i així li dura més...)

A lluir bola de billar! Petons