martes, 31 de julio de 2007

Projectes !

En cada tasca més o menys artística sempre n´ha un esbós en la ment o sobre el paper, primer és l´idea d´algú que voldria tenir un objecte, desprès comença la recerca de formes i textures que més poden o podrien agradar, o fer de revulsiu, que també pot ser una de les maneres de tenir èxit sent una mica poca-solta en les formes i textures.

Durant uns mesos he rebut instrucció per poder ser creatiu i tenir un toc de bon gust, la veritat és que m´és una mica difícil poder dominar els impulsos naturals i deformats per el pas dels anys, i poder donar aquest toc que mols artistes tenen (aquí si que estic segur que de toc en tinc, però el d´artista no el trobo) i jo com més mi miro més mussol em sento, i o dic per les intencions que tinc i que resulten ser no gaire afortunades.

Tot i així, estic segur que totes les formes que jo amb pugui imaginar ja estiguin pensades i explotades, és el cas dels cuadrats amb les seves variants de rectangulars romboides e irregulars i no cal dir de les rodones, ovalades i mixtes amb rectes i corbes, tot un ventall de possibilitats creatives per donar forma a volums que ens puguin agradar o no.

També i juga moltisim la personalitat i la figura humana, no és igual una peça per un home que per una dona, encara que jo penso en unes formes neutres, amb textures marcades (una anell és un tros de metall que serveix per adornar un dit, dons bé, pot ser inclòs de ferro amb una pinzellada d´un altre material) per tal de sentir-les al tacte i donar una sensació de recolzament.

Fi i aspre a la vegada, rugós i elegant, sinuós i sumptuós, senzill i provocador. A la natura no la puc imitar, seria irreverent voler competir amb ella.

No hay comentarios: