domingo, 13 de mayo de 2007

Paraules i opinions

Voldria fer referència a unes paraules que la meva mare deia quant algú proper seu deia una veritat o semblava que podia ser-lo, és clar que això de les veritats sempre son opinions que poden i de fet fan mal.

Moltes vagades (masses per el meu gust) és perden amistats o bé ja no et tenen en consideració, l´excusa és sempre la mateixa, no i toca o és un toca vores, ningú vol sentir-se recriminat d´un fet determinar, i sempre s´intenta dissimular coses que son evidents sols a un cop d´ull o dos.

He conegut persones que la paraula amistat la tenen com si fos un canvi quasi comercial, i sempre és igual.....serem amics si fas i penses igual que jo. Amb lo bonic que és la diversitat d´opinions i de fer les coses, son oportunitats molt preuades per aprendre dels demés.

La dolenteria d´algunes persones arriba molt lluny, enverinant a tot lo que et pot envoltar, son persones amb una veu dolça amb uns raonaments meditats, en que cada vegada que donen una opinió diuen que és per un bé seu.

Ostres, (tindria que dir CULLONS) si és que la violència de gènere ja comença per l´entorn que trepitgem diàriament, en forma d´incoherències d´interessos i sempre psicològics, i en els entorns de la feina principalment.

Dons bé, desprès de buidar el sac i fer un recull dels meus pensaments, tinc que dir que la meva mare deia que és te que tenir una mica d´hipocresia amb molta diplomàcia. Màxima que jo, moltes vegades no estava pas d´acord, i teníem alguna que altra batussa.

Així és que, ser opac, és molt horrorós i una mica de matis texturat pot quedar una mica bé, fins i tot tenir un cert glamour.

Ah !!!! jo si que llegeixo blocs, i també visito alguna vegada pagines verdes, total, sols és per estar al dia de les noves tècniques siguin les que siguin.

Salut i República

1 comentario:

Joana dijo...

Les noves tècniques verdes? :).
Per fí has tornat home ocupat!.
Molta raó la teva mare..... però molta!.
Un petonet d'amiga discrepant, ja em coneixes.