martes, 18 de agosto de 2009

Maco, mol maco

És per dir alguna cosa, el cas és què és molestos i no pas maco, ... no se pas com he pogut contaminar-me, jo que no freqüento aglomeracions de gent ni tampoc assisteixo en llocs a on l´aire és condicionat per estar una mica més fresc. (que alguns llocs és passen)

Al començament del últim cap de setmana vaig a començar a sentir molèsties a la gola i picor dintre de les orelles, ... amb conec, i se que això pot ser el començament d´un mal son per mi. La calor d´aquest últims dies a acabat per fotrem, o així o penso.

Ara estic amb els ulls inflats, plorosos i vermells (i no he fumat) el nas amb raja i el tinc escaldat de tan fer servir el paper de cuina com a mocador, (aquest porta un procentage mol alt de carga per poder ser absorbent) tinc la sensació que el cap és com una carbassa, i entre tos i esternuts vaig repartint la virulència de la meva afecció.

Aquest mati algú m´ha preguntat si tenia molta febre al mateix temps que s´apartava una mica de mi, la meva resposta ha sigut si ja prenia prevencions per no contaminar-se i no del refredat i si de la possibilitat de que no fos la grip nova.

Ja tenia raó el meu avi Aleix ... L´ignorància és un patrimoni dels rucs ... i és referia als humans.

No hay comentarios: