miércoles, 19 de noviembre de 2008

Coses que passen

A la tardor és produeixen baixades de temperatura, i el cos és resisteix quasi a acceptar que l´escalfor del estiu ja no i és, i ens resistim a fer servir roba d´una mica més d´abric.

Entre el dia i la nit n´ha una davallada prou considerable per agafar afeccions respiratòries ... dons ... porto un no se que, que no se el que em passa, tot son estossecs, pitos, esternudades i tot relacionat amb un fort refredat.

Em degoteja el nas i em llagrimegen els ulls, i la claror del sol em fot, sort del paper absorbent de cuina.

No em faria pas res de cedir-lo ... si el vols no et tallis.
Aah !! algú a vist la pluja de les Leonides de la passada nit?

4 comentarios:

pep. dijo...

Primer: Això de la jubilació fa que et baixin les defenses, je je.
Segon: Un afeccionat com jo a l'astronomia no hauria de dir això, però a l'hora de les Leonides estava ben clapat.

Joana dijo...

Encara fumes?... ejem....

zel dijo...

Jo no, Joan, tu portes el refredat i jo la pasa d'estòmac i ventre, però res de "degoteigs", dolor i rebotiment, i prou...quina merda, ja m'ho diuen, és l'edat!!!!

Joan P. ( JAPS ) dijo...

Pep: No crec amb una baixada de defenses, i si estar en mig d´aglomeracions de gent.

Joana: Ja no fumo, els meus pulmons ja en sigut massa castigats per la pol•lució, m´encanten les infusions suaus i temperades.

Zel: No és l´edat, ni el temps que fa, son les defenses del cos, espero que ja et trobis millor