lunes, 9 de junio de 2008

Experiència ... podria ser si ... o no

La meva primera sexta dècada, esta a punt de començar, ja fa dies que estic una mica parat, inquiet, atabalat i no se que em passa, no tinc ganes de parlar ni tampoc de donar la meva opinió a coses tan quotidianes i normals del dia a dia, els que em coneixen diuen que em comporto diferent.

No, no tinc cap dèria ni recopilo vivències, ni tampoc records, sols que a aquesta pròxima data i dècada eminent reconec, que tot a sigut massa fugaç i no tinc experiència suficient per afrontar el futur.

El meu interès per les coses noves a disminuït, observant a persones amb una perspectiva nova, comprovant la seva lògica i possible mala fe amb el seu comportament de persones com a homes “molt mascles” i dones “molt femenines” fen valdré la condició de gènere.

2 comentarios:

Maite dijo...

No et preocupis tant pel futur, Joan, ves a saber, segur que el que ens espera es ben diferent al que ens hem imaginat. I no diguis que no tens porus experiencies per encarar el teu futur, segur que en tens molissimes més de les que et penses.
I si, també hi ha gent "masclista" i gent "feminista" no els facis cas a mi m'agrada molt més pensar que hi ha "GENT" i prou. Et poden ferir i la majoria de vegades ho fan, però segur que entre la gent que coneixes n'hi ha molta que val la pena, i els altres que els bombin, home.
Em sap greu veure que estàs com decebut i trist, si per la meva part puc aportar alguna cosa que et faci sentir més positiu i estar més content, només ho has de dir.
Una abraçada, Joan.

Joana dijo...

Tu no seràs mai gran...
La teva inquietud i la bona observació, et fan una persona única.
Petonets i benvingut de nou jovenet.