lunes, 3 de diciembre de 2007

Una de poc seny (i IV)

Sortint de la tenda miro on esta el cotxe oficial i no el se veure, el Mosso em diu, vine que és aquest, (era un vehicle de un color determinat i ves a sapigue si la matricula li corresponia, era un ZETA) el seu company estava al volant i amb el motor en marxa, obro la porta per entrar i trobo el seien quasi ocupat de trastos que de vent segur son per complir la seva tasca, poc espai tenia, però estava assegut i la garrafa al mig dels peus.

És evident que no estic acostumat d´anar de passatger i menys al darrera, va ser com una premonició de control, vaig obrir un altra cop la porta per tornar-la a tancar, i sí, no estava trucada, feia la seva funció, desprès d´això, la pregunta innocent de rigor,
- que no te cinturons aquest vehicle?
- Crec que sí, busca be
- Ah ... sí ... és veritat, ja el tinc
No fos que poses la pota una mica més i el mateix conductor i Mosso tingues problemes per que jo no complís les ordenances dintre de un cotxe oficial, i tots tres de groc llampant dintre d´un compartiment de xapa amb rodes a la recerca d´un punt de partida

El trajecte que era curt a peu és va fer una mica més llarg, fins arribar al lloc que el tenia mal aparcat, ara ja era qüestió de posar els cinc litres de gas-oil dintre el dipòsit, va costar una mica, amb feia falta un embut, (ja faré un estri per si de cas) tot i així és va assolir la tasca.

La posta en marxa va ser una mica dificultosa, el tubs i la bomba estaven buits i plens d´aire, per fi arrancava el motor desprès d´unes estossegades de rigor.

Tinc que agrair a aquest parell de Mossos i potser i tot al col·lectiu, estaven a tens a qualsevol possible problema que pogués sorgir, donant una ajuda molt professional, ara sí que puc dir que ja som una nació.

Torno a mirar la llum, torno a omplir els pulmons d´aire un altre cop, el deixo anar poc a poc, poso la marxa i suaument arrenco, al passar per l´entrador del pont del diable estava un cotxe fent l´aturada de rigor per entrar al carril ... el miro de reüll i penso que ja han acabat la festa .... i jo l´aventura.

No hay comentarios: