sábado, 14 de julio de 2007

Trobo que tenim un estiu molt suau amb temperatures, clar que és una opinió meva i potser motivada per tenir l´oportunitat de gaudir del famós aire condicionat en els llocs on tinc les meves activitats laboralsocialfestives, així que tampoc es greu tenir-ne o no

Desprès del bany ritual del solstici en aigües de la mediterrània, no he tornat a mullar-me ni a gaudir del rumor quasi musical d´aquest mar tant nostre, ( Eiii, vull aclarir que cada dia amb mullo d´alguna manera o altre) dons bé, aquesta tarda toca anar a prendre el sol i fer banys d´aigua salada i potser intentarem seguir els consells de la Roser, que diu que tinc que PINSAR, dons pinçarem, no se el que, però pinçarem.

Tornant a la calor suau d´aquest estiu, algú que me esta llegint, te la maquineta aquesta per refrescar l´aire de casa seva? ... si es així, que amb podria explicar com funciona i fer-me una demostració practica? .... bé, és que aviat començaré el període de vacances i no voldria perdé l´oportunitat de conèixer altres llocs ni persones encantadores, .... gràcies

1 comentario:

Joana dijo...

Doncs jo, que soc una de les que et llegeix, tinc aquest aire al nou pis, però sols se que funciona amb un comandament...
De totes maneres, no crec que el posi, diuen que val molts diners, apart, estic en un primer pis, amb uns plataners molt grans al davant i el sol sols toca a la terrassa.
Ja fas vacances?, jo començo el 24 i en tinc unes ganes...
Petons Joan.