domingo, 24 de junio de 2007

De moment, cada dia surt el sol i d´això fa ja milions d´anys, alguns cops esta núvol o fa vent o el clima és fred i hostil, però surt, el que ens dona la vida.

Moltes cultures i costums han passat, estan i potser estaran, .... totes tenen coses en comú i una d´elles és el tracte efectiu entre persones, molts cops sense sepiguer el perquè ni han relacions efectives i d´amistat que és trencan, en aquestos moments la sensació que tot l´univers és desplomi amb força el damunt nostre fa estralls emocionals.

Tothom és sensible i és pensen preguntes que no tenen resposta, o si en tenen no les voldríem escoltar, i el sol continua sortint, cada dia és una oportunitat amb experiència .... i torna a començar .... i arriba un dia més, i un altra, i, més que en vindran.

I la experiència? Aiiii .... aquesta, no serveix per casi res .... el batec, l´ilusió, la necessitat de sentir-se escoltat, acompanyat, acariciat, en definitiva volgut i estimat, és molt fort .... i el sol continua sortint ......

Els humans sols ens falta reconèixer i aprendre a ser tolerants entre nosaltres ..... jo .... personalment no ho tinc pas clar, i confio en el meu entorn d´amistats perquè m´ensenyin a ser millor.

La vida es breu ... i jo .... ment vaig i em volo

1 comentario:

Anónimo dijo...

felicitats Joan!!!
ja et trobava a faltar!!!
a més has anat a BCN, sense Jo,
bueno ja hi anirem un altre dia!!

cuida't i resguarga't de la calor!!

una abraçada!

-roser-